اقدامات تشویقی برای کامیون‌های حامل بار چغندر

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: اقدامات تشویقی برای کامیون‌های حامل بار چغندر در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: روزانه ۳۴ هزار تن تره بار، ۲۲ هزار تن چغندر قند و ۱۲ تا ۱۵ هزار تن گندم از طریق ۲ هزار و ۷۹۰ کامیون به سایر نقاط کشور از جمله کرمانشاه، چهار مهال و بختیاری، قزوین و همدان فرستاده می‌شود.

او افزود: این محصولات از شهر‌های دزفول، اندیمشک و شوش ارسال می‌شود و سهم جابجایی چغندر قند به تنهایی ۵۶۰ کامیون در روز است و از شهر‌های شمالی استان مانند اندیمشک، شوش و دزفول انجام می‌شود. اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان هدایت این کامیون‌ها به این مناطق را در دستور کار قرار داده است.

بهرامی نیا بیان داشت: اقدامات تشویقی در این زمینه انجام شده و از تاریخ ۱۴ خرداد ماه امسال همه کامیون‌های دارای بارنامه جابجایی چغندرقند از مناطق شمالی خوزستان، خارج از نوبت می‌توانند مجوز یک نوبت بار را بدون نیاز به انتظار از بندر امام خمینی (ره) دریافت نمایند.

این مقام مسئول همچنین از تخصیص یک جفت لاستیک برای کامیون‌های دارای ۵ فقره بارنامه از مبدا شوش، اندیمشک و دزفول خبر داد.


بیشتر بخوانید اختصاص لاستیک تشویقی به کامیون های حامل کالا اساسی در بندر امام خمینی


غلامعباس بهرامی نیا تصریح کرد: در نظر داریم تا با در نظر گرفتن چنین طرح‌های تشویقی حمل چغندر را از به روزانه ۸۰۰ تا یکهزار نوبت در روز برسانیم همچنین با تشکیل ستاد در تهران و استان‌های مقصد ارسال کامیون به خوزستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.