تقدیر فرماندار شهرستان اندیمشک از اقشار مختلف مردم

فرماندار شهرستان اندیمشک در پیامی از ابراز لطف و تبریک اقشار مختلف مردم و مسئولان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در پیامی از ابراز لطف و تبریک اقشار مختلف مردم و مسئولان قدردانی کرد.

در این پیام پیام آمده است:

اندیمشک شهرستان، ایثار و شهادت است، اندیمشک شهرستان لاله‌های سرخ و رشادت و شجاعت است.

آنجا که مردم این دیار برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب، خون پاک فرزندان خود را تقدیم کرده اند، این خون‌های پاک، مسئولیتی سنگین را بر دوش فرد فرد مسئولان قرار داد.

 هرلحظه دفاس مقدس و دوران انقلاب بیانگر عمق اعتقاد، مقاومت، ایثار و ولایتمداری مردم این منطقه است، مردمی که حماسه‌های ۶ مهر ۱۳۵۹ و ۴ آذر ۱۳۶۵ آن‌ها در تاریخ ماندگار شد، براستی که این مردم شایسته خدمت هستد و براستی که این مردم حماسه آفرین، لایق بهترین‌ها هستند.

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که در مدت خدمت در شهرستان اندیمشک همواره برای رفع مشکلات مردم، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا پاسخگوی مطالبات مردمی باشیم.

کمااینکه برخی مشکلات کلان کشور ناشی از تحریم‌های دشمنان انقلاب، مانعی برای تحقق اهداف بزرگ بود، اما به رغم این شرایط گام‌های بزرگی برای توسعه و آبادانی شهرستان برداشته شد.

طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی در شهرستان اجرا شده و یا در دست اجرا است که نویدبخش شرایط بهتری برای شهرستان است و کسب عنوان فرماندار برتر در واقع موفقیت همه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان اندیمشک است و این دستاورد، دستاورد همه مردم است و چنین موفقیت‌هایی فقط با حمایت و پشتوانه مردمی تحقق می‌یابند و اگر دلگرمی و حمایت مردم نباشد بی شک موفقیتی حاصل نمی‌شود.

بدینوسیله از ابراز لطف همه مردم شهیدپرور شهرستان و مسئولان استان و شهرستان بینهایت قدردانی می‌کنم.

امید آنکه همه با هم برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان و رسیدن به جایگاهی که شایسته مردم است، همت دوچندان داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.