هزینه بر بودن شیوه‌نامه برگزاری بازی‌ها در دوران کرونا

مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: شیوه‌نامه برگزاری بازی‌ها در دوران کرونا برای تیم‌ها هزینه‌بر است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت نفت آبادان، پیرامون مسائل برگزاری لیگ و شروع شدن بازی‌ها گفت: ما مخالف برگزاری بازی‌ها هستیم، چون اجرای دستورالعمل‌های تصویب شده فدراسیون برای برگزاری بازی علاوه بر خرجی که هر بازی بر روی دست باشگاه می‌گذارد باید باشگاه برای اجرای این دستورالعمل‌ها دو و نیم میلیارد دیگر نیز هزینه کند یعنی به ازای هر بازی ۴ میلیارد تومان.

او افزود: الان که قرار است بازی‌ها بدون تماشاچی برگزار شود و درآمد باشگاه‌ها هم کاهش یافته فدراسیون اگر می‌خواهد بازی‌ها را برگزار کند باید خودش نیز امکانات و هزینه‌های آن را نیز تامین کند یا حداقل کمکی به باشگاه‌ها کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه آمار ویروس کرونا در خوزستان مخصوصا آبادان بالا رفته است گفت: بعد از گرفتن تست تشخیص کرونا مشخص شد که دو بازیکن و یک نفر از کادر باشگاه کرونا مثبت شده‌اند.

عیسی‌زاده تصریح کرد: اگر بازی‌ها بخواهند طبق همان تاریخ انجام شوند آمار مصدومیت بازیکنان حین بازی‌ها به شدت بالا می‌رود هم اکنون هم بازیکنان با ترس و استرس تمرین می‌کنند و ما پیش از کرونا تقریبا اگر ۴ هفته استراحت داشتیم به‌جای آن ۹ هفته تمرین بدنی و اردو داشتیم حالا که ۹۰ روز از پایان بازی گذشته چطور می‌شود با ۲۰ روز تمرین برای بازی‌ها آماده شد.

او در ادامه عنوان کرد: متاسفانه فدراسیون   هیچ جایی برای اعتراض تیم‌ها نگذاشته و من هم پیشنهاد دادم تا جلسه‌ای با مدیرعامل‌های دیگر باشگاه‌ها ترتیب داده شود تا ببینیم چطور می‌شود مشکلات را برطرف کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.