اقبال عباسی مطرح کرد؛

طرح مسکن محرومان تا ماه آینده به پیشرفت ۷۰ درصدی برسد

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار پیشرفت ۷۰ درصدی طرح مسکن محرومان استان تا یک ماه آینده شد.

طرح مسکن محرومان تا ماه آینده به پیشرفت ۷۰ درصدی برسدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تسریع در روند اجرایی مسکن محرومان گفت: طرح مسکن دو هزار و ۴۴۰ واحدی مسکن محرومان در این استان باید تا یک ماه آینده به پیشرفت ۷۰ درصدی برسد.

او افزود: معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای افزایش دو هزار واحد مسکونی دیگر به طرح مسکن محرومان این استان قول مساعد داده است.

عباسی اظهار داشت: لازمه تحقق این قول، بهره‌برداری از طرح دو هزار و ۴۴۰ واحدی مسکن محرومان در مدت تعیین شده یک‌ساله می باشد.

او اضافه کرد: حمل و نقل مصالح، یکسان نبودن قیمت مصالح در شهرستان‌های مختلف، بالا بودن کرایه حمل و نقل مصالح، کمبود کارگر و نامناسب بودن برخی راه‌های روستایی از موانع و مشکلات احداث این طرح در روستاهای چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید مشکلات این طرح را شناسایی و راهکارهای رفع آن از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط را ارائه دهند.

عباسی ادامه داد: بلوکه شدن تسهیلات از سوی بانک‌ها یکی از مشکلات در راستای احداث واحدهای مسکونی این طرح است و با مسئولان بانک‌های متخلف در این حوزه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار