جلیلی: شفافیت بیشتر به اصلاح عملکرد نمایندگان کمک می‌کند/ نامه‌نگاری‌ها برای پیگیری کار مردم منتشر شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نوشت: پیشنهاد دادم هر نماینده هر نامه‌ای به هر کسی نوشت در صفحۀ آن نماینده در سایتی که به این منظور طراحی می‌شود قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه توئیتر خود نوشت: مسئله این است که چه کنیم نمایندگان دچار خطای اقتصادی نشوند. یک بحث نظارت است. بحث دیگر شفافیت است. هر چه شفافیت رفتار یک نماینده بیشتر شود در اصلاح و عملکرد آن نماینده موثرتر است. شفافیت نه فقط برای مسائل منفی حتی در مسائل مثبت هم موثر است.

جلیلی: شفافیت بیشتر به اصلاح عملکرد نمایندگان کمک می کند/ نامه‌های نمایندگان در یک سایت منتشر شود

او ادامه داد: در مجمع تشخیص مصلحت پیشنهاد دادم هر نماینده هر نامه‌ای به هر کسی نوشت در صفحۀ آن نماینده در سایتی که به این منظور طراحی می‌شود قرار بگیرد؛ آن موقع هم نماینده‌ای که واقعا برای پیگیری کار مردم نامه‌نگاری کرده معلوم می‌شود و هم اگر نامه نگاری سوئی صورت گیرد در معرض دید همگان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۲:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام برادر جلیلی به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست . دزد می گوید شفافیت ، شریک دزد می گوسد شفافیت ، مالباخته می گوید شفافیت قاضی می گوید شفافیت . ولی چرا اجرا نمی شود ؟ چون به زیان همه است بجز مال باخته و رای با اکثریت است . اگر شما راست می گویید بنده طرح حذف نقدینگی ( اعم از ارز ، ریال ، سکه و طلای گرمی ) را دارم که می تواند چنان شفافیتی ایجاد نماید که حتی جنابعالی نیز یک ریال نتوانی اختلاس یا فرار مالیاتی داشته باشی چه برسد به دیگران اگر شریک دزدو رفیق قافله نیستی بسم الله
آخرین اخبار