وضعیت کرونا در خراسان رضوی در مرحله کنترل و مهار است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مرحله کنترل و مهار رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر حمیدرضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه توانستیم وضعیت کرونا را در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مرحله کنترل و مهار برسانیم، باتوجه به بستری‌ها و نوع بیمارانی که به مجموعه دانشگاه مراجعه می‌کنند توانستیم بیمارستان قائم را در حال حاضر عاری از بیماران کرونایی کنیم.

او افزود: بیمارستان امام رضا (ع) هم به زودی آماده پذیرش بیماران عادی خواهد شد، اما همچنان بیمارستان شریعتی مرکز ارجاعی بیماران کووید ۱۹ خواهد بود.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تشکر و قدردانی ویژه از مجموعه آستان قدس و تولیت آستان مقدس رضوی داریم؛ هم در زمان بحران کرونا و بازگشایی حرم مطهر رضوی در رعایت کردن پروتکل‌ها همکاری بی نظیری داشتند و بیمارستان رضوی در زمان شیوع کرونا تمامی افرادی که دچار عارضه سکته مغزی شدند را با تعرفه دولتی پذیرش و خدمات اورژانس کد ۷۲۴ را ارائه کردند. همین پشتیبانی سبب شد تا بیمارستان قائم (عج) بتواند از تخت‌های مراقبت‌های ویژه خود برای بیماران کووید۱۹ استفاده نماید.
 
رحیمی با بیان اینکه تغییر رنگ‌ها تنها مختص کلان شهر مشهد نیست در دیگر شهر‌ها و سایر استان‌ها نیز اتفاق افتاده است، بیان کرد: تغییر رنگ زرد به قرمز در مشهد در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ابلاغ شد و به معنای افزایش بیماران بستری نیست، بلکه تغییر در تعاریف و خط برش این وضعیت جدید را ایجاد کرده است. تاکید می‌کنم خط برش و حد انتظار بیماری سبب این تغییر رنگ‌ها شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
همین اراجیف دل خوش کننده رو میگین که مردم رعایت نمیکنن دیگه
آخرین اخبار