روزنامه صهیونیستی: کشور‌های عربی با الحاق سرزمین‌های فلسطینی مخالف نیستند

یک روزنامه اسرائیلی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد کشور‌های عربی با طرح فعلی رژیم صهیونیستی برای الحاق سرزمین‌های فلسطینی مخالف نیستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الخلیج الجدید، یک روزنامه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه عربی فاش کرد کشور‌های شاخص عربی مانند مصر، عربستان و اردن هیچ مخالفتی با طرح فعلی رژیم صهیونیستی برای الحاق سرزمین‌های فلسطینی و غور اردن نخواهند داشت.

روزنامه «یسرائیل هیوم» به نقل از منابع اردنی و فلسطینی بلندپایه اعلام کرد مخالفت‌های این کشور‌ها تنها زبانی است و در عمل آن‌ها مخالفتی با این مسأله ندارند.

این منابع در ادامه اعلام کردند این مخالفت در روابط کشور‌هایی مانند مصر و اردن با رژیم صهیونیستی شکافی ایجاد نخواهد کرد و کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس را به انجام تحرکاتی علیه این تصمیم بر نخواهد انگیخت.

بر پایه این گزارش که در روزنامه یسرائیل هیوم به چاپ رسیده، آنچه در پشت پرده در حال اتفاق افتادن است، بطور کلی با آنچه در ظاهر از سران عرب شنیده می‌شود، تفاوت دارد. نمایندگان این کشور‌ها در دیدارهایشان در ماه‌های اخیر با «جرد کوشنر» و «آوی برکوویچ» مذاکره کنندگانی که از سوی دونالد ترامپ برای پیشبرد معامله قرن مأمور شده بودند، برای ادامه فعالیت صهیونیست‌ها برای ترسیم مرزها، علی رغم موضع رسمی و علنی شان، چراغ سبز نشان دادند.

پیشتر مقامات اسرائیلی و آمریکایی از تشکیل کمیته مشترکی برای ترسیم نقشه‌هایی خبر داد که مناطق تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی بر سرزمین‌های فلسطینی را در چارچوب معامله قرن مشخص می‌کرد.

در تاریخ ۱۷ مه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هنگام برگزاری سوگند قانون اساسی در برابر کنست، اعلام کرد زمان برای الحاق شهرک‌ها به کرانه باختری فرارسیده است.

پیشتر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از منحل شدن تمامی توافقنامه‌ها و تفاهم‌هایی خبر داد که میان فلسطینی‌ها یا دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
احتمالا سران بزدل بعضی کشورها ی عربی که لک ننگ تاریخ عرب هستند
آخرین اخبار