آشنا در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

برنامه‌های دولت برای تعامل با مجلس یازدهم

مشاور رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی کافی دارد که طرح‌های نمایندگان مجلس را با رایزنی‌های خود پخته‌تر و نظارت مجلس بر دستگاه‌های مختلف دولتی را تسهیل کند.

////////حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های دولت برای تعامل با مجلس یازدهم اظهار کرد: همانطور که امروز رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم بیان کردند، دولت به این دوره از مجلس به عنوان یک یار و همکار دائمی نگاه می‌کند.

او ادامه داد: در این ۱ سال باقی مانده، تصمیمات مهمی میان مجلس و دولت وجود دارد که لازم است برای جریان این طرح‌ها و تصمیمات همکاری‌های مناسبی شکل گیرد.

مشاور رئیس جمهور یادآور شد: دولت لوایح بسیار مهمی همچون تعارض منافع، مبارزه با فساد و اصلاح نظام بانکی کشور را تقدیم مجلس دهم کرده بود که متاسفانه مجلس دهم فرصت کافی برای بررسی و رسیدگی به آن‌ها را نداشته است.


بیشتر بخوانید: عاقبت لوایح جامانده دولت در دست مجلس دهم به کجا ختم می‌شود؟


آشنا تاکید کرد: دولت آمادگی کافی دارد که طرح‌های نمایندگان مجلس را با رایزنی‌های خود پخته‌تر و نظارت مجلس بر دستگاه‌های مختلف دولتی را تسهیل کند.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری یادآور شد: دولت برای همکاری میان مراکز پژوهشی دولتی و مرکز پژوهش‌های مجلس جهت بهبود کیفیت قوانین از آمادگی مناسبی برخوردار است و می‌تواند وظیفه نظارتی مجلس را به خوبی مورد حمایت خود قرار دهد.

آشنا در پایان گفت: امیدواریم که نمایندگان مجلس یازدهم با رویکرد انقلابی که اعلام کردند، دولت انقلابی را یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۴۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
دولت مگه برنامه هم داره؟
آخرین اخبار