نماینده منتخب مردم شهرستان خوی و چایپاره:

تورم قانون یکی از مشکلات فعلی کشور

نجف زاده نماینده منتخب خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم قانون یکی از مشکلات فعلی کشور است که باید مهار و اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، عادل نجف زاده نماینده منتخب مردم شهرستان های خوی و چایپاره در آستانه گشایش یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: تازمانی که سیستم مدیریتی شهرستان‌ها نسبت به استعداد‌ها و ظرفیت‌های موجود ارتقا پیدا نکند و مدیریت‌هایی که در خدمت کاری ضعیف عمل نمایند و از ظرفیت‌های خود دفاع نکنند، نمی‌توانیم در زمینه  پیشرفت  به نتیجه مطلوبی برسیم.

او افزود: مدیرانی که مانع از سرمایه گذاری و مانع از تولید در شهرستان خوی و چایپاره شوند هیچ جایگاهی بین مردم ندارند و  در مقابل آن‌ها خواهم ایستاد.

نجف زاده اظهار کرد:  یکی از مشکلات اساسی امروز ما، در کشور تورم قانون در کار است که باید بعضی از آن‌ها را اصلاح کنیم.

او افزود: دست آورد‌های نظام جمهوری اسلامی تا به امروز،  در سایه سار قانون به نحو مطلوب حفظ نشده است و قانون گذاری یکی از محور‌های اصلی توسعه برا‌ی کشور می‌باشد.
نجف زاده تصریح کرد: از زمان مشروطه به بعد نزدیک به  ۱۱هزار ۶۰۰ ماده قانون نوشته شده است و این مقدار قانون در هیچ کشور توسعه یافته وجود ندارد.
او با اشاره به اینکه، مجلس یازدهم رسالت سنگینی برعهده دارد و اولویت کاری این مجلس پیگیری مطالبات مردم می‌باشد افزود: مطالعه فعالیت‌های فرودگاه خوی برای پرواز‌های خارجی، احیای بودجه سد غازان، احیای آب‌های زیرزمینی و مطالعات تامین آب شرب خوی از سد آغ چای، ایجاد منطقه آزاد تجاری مستقل در خوی و تکمیل پایانه مرز رازی از مهمترین اولویت‌های کاری در این حوزه انتخابیه  می‌باشد.

عادل نجف زاده همچنین به مساله بیمارستان‌های خوی و چایپاره نیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان آیت الله خویی شاخصه‌ها و زیر ساخت‌های لازم برای بیمارستان معین را دارا نمی‌باشد وضعیت درمان این شهرستان قابل قبول نیست و بحران مدیریت در حوزه بهداشت و درمان باید برطرف شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.