فوت مادر باردار در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر با دقت و سرعت بررسی شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد حادثه فوت مادر باردار در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر با سرعت و دقت مجدانه بررسی شود.

فوت ناگوار مادر در بیمارستان سلمان فارسی بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بنا به اعلام روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر پیرو جلسه اولیه کمیته مورتالیی (مرگ و میر) در بیمارستان، سوم خرداد جلسه‌ای کارشناسی با حضور زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان و کارشناسان ستادی مربوط در خصوص حادثه فوت مادری باردار در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر برگزار شد.

در این جلسه مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با ابراز تاسف شدید و تسلیت به خانواده آن مرحوم، از مراجع قانونیِ تشخیص و تعین تکلیف نهایی پرونده خواست با سرعت و دقت مجدانه موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد پرونده یاد شده به همراه کار کارشناسی‌های مقدماتی و ثانویه انجام گرفته، برای اقدام‌های قانونی لازم به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر فرستاده شود.

بر اساس این گزارش، اگرچه مرجع رسیدگی کننده به این گونه حوادث دستگاه‌های بالادستی مانند کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی کشور و دستگاه محترم قضا است، اما اقدام‌های پیشگیرانه تا اظهار نظر نهایی و روشن شدن ابعاد پرونده انجام گرفته و مدیر درمان تامین اجتماعی دستورهای لازم در چارچوب اختیارات اداری مشخص شده در قانون و همچنین اقدام‌های قانونی برای محدودیت فعالیت تعدادی از نیروهای درمانگر درگیر با این پرونده را صادر کرد.

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرده است، به محض مشخص شدن نتیجه در هر مرحله‌ای، به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.