شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۹ هزار و ۹۹۸ نفر رسید

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۹ هزار و ۹۹۸ تن رسیده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان از ثبت و شناسایی ۷۸۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

این آمار بیشترین رقم ثبت شده از زمان گسترش این ویروس در این کشور است و شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان را به ۹ هزار و ۹۹۸ تن افزایش داده است.

بر اساس گزارش وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۷ نفر در کابل، ۱۵۰ نفر در هرات، ۴۹ نفر در بلخ، ۴۷ نفر در غزنی، ۳۲ نفر در ننگرهار، ۲۸ نفر در پکتیا، ۲۱ نفر در سمنگان، ۱۲ نفر در هر یک از ولایت‌های پکتیکا، بغلان و لوگر، ۱۱ نفر در کاپیسا، ۱۰ نفر در کنر، ۶ نفر در لغمان، ۴ نفر در هر یک از ولایت‌های بادغیس، غور و فراه و ۳ نفر در تخار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در یک شبانه روز گذشته ۱۱ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند و با این حساب، شمار قربانیان ویروس کرونا در افغانستان به ۲۱۶ نفر افزایش یافته است. همچنین در یک شبانه روز گذشته ۴۴ تن از مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان درمان شده اند و به این ترتیب شمار درمان شدگان به یک هزار و ۴۰ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.