از سرگیری مجدد تشکیل جلسات مؤسسان انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی

تشکیل جلسات مؤسسان انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی پس از توقف چند ماهه، از سر گرفته می‌شود.

منوچهر لطفی، یکی از اعضای مؤسس انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز مجدد جلسات مؤسسان انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی خبر داد و گفت:جلسات مؤسسان انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی در ماه‌های اخیر به دلایلی، چون شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود و اعضای این انجمن تصمیم گرفته‌اند پس از ماه‌ها توقف در تاریخ ۷ خرداد ماه سال جاری جلسه مؤسسان انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی را مجددا تشکیل بدهند و برای ثبت انجمن و جذب اعضای جدید اقدام کنند.

او اظهار کرد: انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری و مرمت آثار فرهنگی و بنا‌های تاریخی با تشکیل هیأت مؤسس در حال پیگیری و تصویب اساسنامه برای راه‌اندازی و تأسیس‌اش است. ما هم‌اکنون در حال بررسی و دعوت از داوطلبانی هستیم که بتوانند به عنوان خیر و دغدغه‌مندان مرمت و حفظ بنا‌ها و اشیای تاریخی با انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی همکاری کنند.

گفتنی است انجمن خیرین حفاظت‌گر میراث فرهنگی در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۷ براساس ایده یکی از کارشناسان پیشکسوت میراث فرهنگی و با اهداف شناسایی، جذب، هدایت، ساماندهی و بسترسازی در حوزه اقدامات نیکوکارانه داوطلبانه به منظور حفاظت از میراث فرهنگی اعلام موجودیت کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار