نباید اجازه دهیم مسئله قدس در گذر زمان کمرنگ شود

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت آشنایی نسل جوان با روز جهانی قدس، گفت: نباید اجازه دهیم مسئله قدس در گذر زمان کمرنگ شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت زنده نگه داشتن آرمان قدس، اظهار کرد: باید نسل جدید و آیندگان را از طرق مختلف نسبت به مسئله فلسطین آگاه کرده و نگذاریم موضوع فلسطین در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه نسل کنونی با رژیم صهیونیستی و جنایات آن آشنا است، گفت: دنیای استکبار می کوشد تا با مظلوم جلوه دادن رژیم صهیونیستی، نسل جدید و آیندگان را نسبت به موضوع فلسطین بی تفاوت کند.

او ادامه داد: در شرایط کنونی آزادی‌خواهان جهان وظیفه دارند نسل جدید و آیندگان را از یک سو با جنایات رژیم صهیونیستی آشنا کرده و از دیگر سو در مورد مظلومیت فلسطینی‌ها روشنگری کنند.

او اشاره ای هم به بی تفاوتی برخی کشورهای عربی در موضوع فلسطین داشت و گفت: اگر همه کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین با هم همراه می شدند یک هم افزایی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی به دست می آوردند، در حالیکه سران این کشورها فقط به فکر منافع خودشان بوده و نسبت به دیگران بی تفاوت هستند.

فرماندار کرمانشاه گفت: بیش از نیم قرن است که مردم‌مظلوم فلسطین با زور و تهدید صهیونیست ها و حمایت های جبهه استکبار از خانه و سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده شده اند، در حالی که بر اساس آموزه های دین مبین اسلام، انسان ها نباید نسبت به همدیگر بی تفاوت باشند.

او در ادامه اشاره ای هم به بی تفاوتی سازمان های جهانی نسبت به حقوق کودکان و زنان در فلسطین ویمن داشت و گفت: این بی تفاوتی ریشه در مطامع سران این کشورها دارد، چون آنها به لحاظ مالی یا سیاسی به آمریکا و رژیم صهیونیستی وابسته هستند، بنابراین دست به کاری نمی زنند که به ضرر این رژیم باشد.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.