پورشیب: شرایط کسب سهمیه المپیک برای همه کاراته کا‌ها یکسان شد

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران گفت: برگزاری رقابت‌های کاراته وان مراکش همه چیز را به روال قبلی برگرداند و شرایط کسب سهیمه یکسان شد.

پورشیب: شرایط کسب سهمیه المپیک با برگزاری مسابقات مراکش مانند قبل شدذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره برگزاری مسابقات کاراته وان مراکش در سال ۲۰۲۱ که شانس ملی پوشان را در بخش زنان و مردان در کسب سهمیه المپیک دوچندان می‌کند، اظهار داشت:  با برگزاری مسابقات مراکش شرایط به روال قبل بر می‌گردد و شانس برای همه ورزشکاران برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ وجود دارد.

پورشیب ادامه داد: با این شرایط همه چیز مانند شرایط قبل از شیوع ویروس کرونا با همان امتیازات قبلی ثبت شده ادامه پیدا می‌کند و هر ورزشکاری بر اساس همین امتیازات شانس حضور در المپیک توکیو را خواهد داشت.

پیش از این قوانین سهمیه المپیک سجاد گنج زاده قطعی شده بود، اما با برگزاری مسابقات کاراته وان مراکش، در وزن ۷۵+ کیلوگرم با تصمیم جدید فدراسیون جهانی، رقابت میان ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده خواهد بود تا یکی از آن‌ها جواز حضور در المپیک توکیو را بدست بیاورد.  در این وزن یک سهمیه برای ایران قطعی است.


بيشتر بخوانيد: تعداد سهمیه‌های کاراته ایران در المپیک به ۵ می‌رسد؟!


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار