ضرورت توجه به آموزش‌های مهارتی دانش آموزان

مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول گفت:در طرح برون سپاری آموزش‌های مهارتی در شاخه کارودانش، دانش آموزان با محیط کار آشنا شده و از تجهیزات جدید و به روز استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ زمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول با اشاره به آثار مثبت طرح برون سپاری آموزش‌های مهارتی در شاخه کارودانش گفت: در این طرح دانش آموزان به صورت گروهی با محیط کار آشنا شده و از تجهیزات جدید و به روز استفاده می‌کنند.

او ادامه داد: امیدواریم اجرای طرح برون سپاری تبدیل به فرصت و تجربه موفق برای اداره فنی حرفه‌ای شهرستان و همچنین موجب بهره گیری دانش آموزان در کسب مهارت منجر به اشتغال، تولید، کسب درآمد و در نهایت تربیت نیروی متخصص و ماهر گردد.

زمانی بیان کرد: با تدریس، برخی رشته‌های تحصیلی به لحاظ اشباع شدن، عدم تامین تجهیزات جهت آموزش برخی رشته‌ها و هزینه بر بودن و تغییرات در کتاب‌های درسی ، می‌توان گفت که دیگر تدریس این رشته‌ها جوابگو نیستند لذا طرح برون سپاری ضمن برطرف کردن مشکلات ذکر شده اهدافی همچون تربیت نیروی ماهر، نیمه ماهر، استادکار و سرپرست بخش برای بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و هنری را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.