کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد و محکومیت ۱ میلیارد ریالی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت یک میلیاردی، ضبط کالا و مصادره خودروی حامل قاچاق سیگار به نفع دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی کسب خبر و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو مبادرت به حمل کالای قاچاق از نوع سیگار خارجی از شهرستان شیراز بارگیری و از مسیر بابامیدان به یاسوج تردد می‌کند، مامورین در قالب دو اکیپ در محور بابامیدان به یاسوج در محدوده روستای کوشک اقدام به بر پایی تور ایست بازرسی کردند.

او گفت: خودروی مذکور به روئیت مامورین توجه نکرده متواری و مامورین به تعقیب وی پرداختند. قاچاقچیان به اخطارها توجهی نکرده سپس لاستیک‌های خودرو مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

او افزود: با بازرسی انجام گرفته تعداد ۲۲۴ هزار نخ سیگارت خارجی کشف و برای سیر مراحل قانونی پرونده به شعبه سوم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال و پس از اظهارات متهمین و دفاعیات، قاچاق بودن کالای مکشوفه محرز و اتهام انتسابی را مسلم تشخیص دادند.

صالحی گفت: شعبه سوم قاچاق کالا و ارز تعزیرات متهم ردیف اول را محکوم به ضبط کالا و مصادره خودرو و جریمه یک میلیارد و پنجاه و هفت میلیون ریالی در حق صندوق دولت و نفر دوم را به حکم برائت رای دادند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.