خبری از پیشنهاد بکهام به "گرت بیل" نیست

مدیر برنامه‌های گرت بیل هرگونه پیشنهادی را از سوی باشگاه اینتر میامی آمریکا رد کرد.

خبری از پیشنهاد بکهام به دست بیل نیستبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل، بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا دریافت پیشنهاد این بازیکن  از تیم آمریکایی اینتر میامی که ریاست این باشگاه را دیوید بکهام همبازی سابق بیل برعهده دارد، را رد کرد.

بارنت در این باره به تلویزیون ESPN گفت که بیل هیچ پیشنهادی در مورد انتقال ۳۰ ساله  به لیگ فوتبال آمریکا  به ویژه از تیم اینتر میامی را دریافت نکرده است. با این حال باشگاه فوتبال فلوریدا با تکیه بر امکانات شگفت انگیزی مانند زمین گلف که دارد،   قصد داشت تا با بیل وارد مذاکره شود و از آنجایی که این بازیکن اهل ولز به گلف علاقه‌مند است ممکن بود از رئال مادرید به آمریکا منتقل شود.

بارنت همچنین اعلام کرد که بیل تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد و همچنین او و خانواده اش از حضور در مادرید خوشحال هستند  و اخیرا هم گرت بیل حدود ۵۰۰ هزار یورو به مراکز درمانی مادرید اهدا کرده است.

با نیمکت نشینی بیل توسط زین الدین زیدان سرمربی این تیم، پیشنهادی از تیم فوتبال جیانگ سوونینگ چین هم به دست بیل رسیده بود که در نهایت توسط این بازیکن رد شد.


بیشتر بخوانید: کمک ستاره ولزی برای مقابله با کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار