تدوین و تصویب کلیات سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری از تدوین و تصویب کلیات سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرضیه جلیل پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده، ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، از تدوین و تصویب کلیات سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان خبر داد و گفت: این سند در جلسه شورای برنامه ریزی رونمایی خواهد شد.

او افزود: این سند در راستای ارتقای وضعیت زنان و خانواده و با هدف شناسایی و ارزیابی وضع موجود زنان و ارائه راهکار‌های کارشناسی، برای رفع کاستی‌ها و تقویت ظرفیت‌های زنان با چشم‌انداز پنج ساله تدوین شده است.

جلیل پور اضافه کرد: بر اساس این سند و براساس ماده ۱۰۱ برنامه ششم توسعه همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند، در راستای ارتقای جایگاه زنان برنامه‌ریزی کنند.

او ادامه داد: مهمترین مسأله در راستای ارتقای وضعیت زنان بررسی آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان از جمله طلاق، فقر، مشکلات آموزشی، سلامت و بهداشت و همسرآزاری و خشونت علیه زنان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.