مدیر کل استاندارد اردبیل:

اداره کل استاندارد اردبیل رتبه اول کشوری را کسب کرد

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: اداره کل استاندارد استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی رتبه اول با درجه عالی کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل در کمیته فنی اداره کل استاندارد استان گفت: برابر بررسی و ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی یکساله ادارات استاندارد استان‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، اداره کل استاندارد استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی رتبه اول با درجه عالی کشوری را کسب کرد.

او ضمن اشاره به این موضوع تداوم و افتخار آفرینی و موفقیت‌های کاروان استاندارد در ارزیابی استانی و کشوری در سال‌های اخیر افزود: بهبود عملکرد و تعالی سازمانی روندی مداوم است که تلاش و تعهد همگانی می‌طلبد و کارکنان خدوم استاندارد در استان اردبیل با اهتمام و تعهد سازمانی موفق به کسب رتبه اول در بین ادارات استاندارد ۳۱ استان کشور شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: طبق اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، اداره کل استاندارد استان اردبیل در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ با کسب ۱۱/۱۹۸۸ امتیاز از ۲۰۰۰ در شاخص‌های اختصاصی و عمومی موفق به کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی شده است.

علایی با اشاره به این که این اداره کل در شاخص‌های اختصاصی موفق به کسب امتیاز کامل و تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملیاتی شده است، گفت: در شاخص‌های عمومی نیز ۹۸۸ امتیاز از ۱۰۰۰ در شاخص‌های برنامه اصلاح ساختار سازمانی، برنامه دولت الکترونیک، برنامه مدیریت انسانی، شفافیت مالی، بهبود فضای کسب و کار، مسئولیت پذیری و پاسخگویی به شکایات و مدیریت عملکرد را احراز نموده است.

او افزود: این موفقیت طی نامه‌ای از سوی سازمان ملی استاندارد ملی ایران به ادارات استاندارد سراسر کشور ابلاغ و اهداء تندیس به دلیل شیوع بیماری کرونا به زمان دیگری موکول گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.