مدیرعامل آبفای اهواز برکنار شد/ سُکان شرکت بدست سرپرست افتاد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان از برکناری بهنام مریدی مدیرعامل آبفای اهواز و تعیین سرپرست برای این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول صالحی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، با برکناری بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، برای این شرکت سرپرست تعیین شد تا بار دیگر بدون مدیرعامل اداره شود.

او افزود: با برگزاری نشستی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری استان خوزستان نیز اعلام گردید.

براساس این گزارش؛ فروردین ماه سال ۹۸ در پی نارضایتی از عملکرد مدیرعامل وقت شرکت آبفای اهواز در مدیریت آب و فاضلاب در شرایط سیل  برکنار و صادق حقیقی پور به عنوان سرپرست انتخاب شد، مردادماه همان سال بهنام مریدی مدیرکل سابق ثبت احوال خوزستان به عنوان مدیرعامل جدید آبفای اهواز انتخاب شد و امروز با برکناری او حقیقی پور به عنوان سرپرست تعیین شد تا بار دیگر این شرکت بدون مدیرعامل و با سرپرست اداره شود.

قطعی مکرر آب، افت فشار، کاهش کیفیت آب در برخی نقاط و همچنین وضعیت پس زدگی‌های فاضلاب در شهر از جمله انتقادات همیشگی مردم به شرکت آبفای اهواز است.


بیشتر بخوانید: استعفای مدیر آبفا آبادان از سمت خود


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار