به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

توزیع ۱۱۸ بسته ارزاق توسط نوجوانان گروه جهادی شهید ابراهیم هادی

همزمان با ماه رمضان و پویش طرح اطعام؛ ویدئوی کاملی از اقدام خیرخواهانه گروه جهادی شهید ابراهیم هادی استان تهران را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پیش از آن که فکرش را کنیم، کرونا به ایران هم آمد، همین ویروسی که ابتدا با گرفتن جان بسیاری از مردم شهر ووهان چین و پس از شدت گرفتن در کشور ایتالیا و دیگر ایالت‌های دنیا، بدون کارت دعوت به کشورمان وارد و تعطیلی مراکز آموزشی، خدماتی و ... را به دنبال داشت.

پس از شیوع ویروس کرونا در ایران و به تعلیق در آمدن بسیاری از امور اقتصادی، تا حدودی برخی از مردم که کسب و کارهای آن‌ها تعطیل شد و مردم را دچار مشکل کرد، اما در این بین عده‌ای دیگر از شهروندانمان را به این واداشت تا به صورت خودجوش به میدان مقابله با ویروس کرونا روی بیاورند و رزمایش همدلی که سفارش ویژه رهبر معظم انقلاب بود را بیش از گذشته به دنیا نشان دهند.


بیشتر بخوانید: عزم جهادی برای مقابله با کرونا؛ این بچه‌ها با خستگی میانه ندارند


در همین راستا و در کنار دیگر گروه‌های جهادی کشورمان، نوجوانان و جوانان پایگاه شهید حسین طاهری و گروه جهادی شهید ابراهیم هادی استان تهران، به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۱۱۸ بسته ارزاق در مناطق محروم اطراف تهران را به دست خانواده‌های نیازمند رساندند و در امر خیرخواهانه انفاق طرح اطعام مشارکت داشتند.

در ادامه، ویدئوی کاملی از این اقدام خیرخواهانه گروه جهادی شهید ابراهیم هادی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار