بیشترین تجاوز به راه های مشهد در حریم کنار گذر شمالی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: بیشترین تجاوز به حریم و ساخت و ساز غیرقانونی در محدوده  راه‌های مشهد در حوزه کنارگذر شمالی کلانشهر مشهد روی داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد پورعلی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: بیشترین تجاوز به حریم و ساخت و ساز غیرقانونی در محدوده  راه‌های مشهد در حوزه کنارگذر شمالی کلانشهر مشهد روی داده است.

او افزود: پس از آزادراه کنارگذر شمالی مشهد بیشترین موارد تجاوز به حریم قانونی راه‌ها در خراسان رضوی مربوط به محدوده بزرگراه مشهد - چناران و جاده‌های مشهد - کلات و مشهد - سرخس است.
 

بیشتربخوانید:ترددی ایمن‌تر در کمربندی سبز مشهد/ هرگونه ایجاد راه اختصاصی در کمربندی سبز مشهد تخلف است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در طول پارسال ۱۰۰ مورد اخطار برای خاطیان بخاطر تجاوز به حریم راه‌ها در سطح این استان صادر کرد.

پورعلی بیان کرد: موارد تجاوز شامل دیوارکشی، گودبرداری زمین، ساخت واحد‌های تجاری، نصب تیر توسط اداره برق در حریم راه‌ها و نیز ساخت راه‌های دسترسی غیرمجاز در محدوده حریم قانونی راه‌ها است.

او تصریح کرد: همچنین در چارچوب مقابله با متجاوزان به حریم قانونی راه‌ها ۳۵ مورد ساخت و ساز در این محدوده‌ها تخریب شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد تاکید کرد: تجاوز به حریم، محدود به راه‌های اصلی نیست بلکه در مسیر راه‌های روستایی پر رفت و آمد روستایی نیز موارد تجاوز به حریم قانونی راه صورت می‌گیرد.

پورعلی اظهار کرد: عمده تخلفات متجاوزانه در حریم راه‌های روستایی شامل دیوارکشی، عبور دادن لوله آب و دیگر تاسیسات فنی خدماتی از حریم جاده و حتی شکافتن آسفالت برای لوله گذاری آب است.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.