دستگیری متهم به سرقت وسایل خانه و محتویات داخل خودرو در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی پرده از ۴۷ فقره سرقت وسایل خانه و محتویات داخل خودرو با دستگیری یک متهم در این زمینه برداشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و اذعان داشت وسایل خانه اش ربوده شده، لذا با توجه به حساسیت موضوع پی گیری پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بدو ورود ابتدا اظهارات مالباخته را اخذ و با راهنمایی وی به محل سرقت عزیمت و تحقیقات میدانی از محل را آغاز کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به افزایش پرونده‌های مربوط به سرقت وسایل خانه و محتویات داخل خودرو در نزدیکی سرقت اولیه، کاراگاهان پلیس دریافتند که سرقت‌ها توسط یک نفر انجام می‌پذیرد.
 
شفیع زاده بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و با همکاری ماموران تجسس کلانتری مصلی متهم را شناسایی و حین سرقت از یک مسافرخانه دستگیر کردند.
 
او تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۱۵ عدد دوربین مداربسته، یک دستگاه دوچرخه، تعدادی جک خودرو، ۵ حلقه رینگ و لاستیک، تعداد ۲۰ عدد عینک آفتابی، ۳ دستگاه پخش خودرو، ۲ عدد پیک نیک، ۴ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی و تعدادی لوازم دیگر مسروقه را کشف کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان با بیان این که تاکنون تعداد ۴۷ مالباخته در این زمینه شناسایی و ضمن ارائه شکایات، برخی از آنان اموال مسروقه را شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل گرفته اند، تاکید کرد: مالباختگان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.Ir و ورود به قسمت اموال کشف شده، شماره سریال کالای مسروقه را وارد و پیگیری کنند.
 
 متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.