توجه به مراقبت از بیماران مبتلا به فشار خون

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت: تشخیص، بیماریابی و مراقبت از بیماران فشار خون می‌بایست فعال‌تر از همیشه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان در جلسه روز جهانی فشار خون و هماهنگی برنامه کنترل کووید ۱۹ که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان برگزار گردید از تلاش و فعالیت‌های انجام گرفته در بحث کرونا از همکاران رده محیطی و میانی تشکر و قدردانی کرد و گفت: تشخیص ، بیماریابی ، پیگیری و مراقبت از بیماران فشار خون می‌بایست فعال‌تر از همیشه باشد و نمود این فعالیت در مستندات فعالیت‌ها از جمله در سامانه سیب مشهود گردد.

او ادامه داد: آمار مرگ و میر بالای ناشی از عوارض و پیامد‌های فشار خون هشداری جدی برای سلامت جمعیت جوان، میانسال و سالمند بوده که نیرو‌های بهداشتی با آگاهی بخشی و مراقبت از جمعیت هدف از شدت این عوارض و پیامد‌ها بکاهند.

در ادامه این جلسه نیز تصمیم‌هایی از جمله اینکه بیماریابی فشار خون جدی‌تر و فعالتر از گذشته انجام شود و همکاران رده محیطی، موارد مشکوک به فشار خون را جهت تایید بیماری توسط پزشک مرکز ارجاع نمایند ، اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.