خدمات ۲۱۸ میلیونی کمیته امداد اهر در بحران کرونا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر گفت:در راستای مبارزه با کرونا بیش از ۲۱۸ میلیون تومان خدمات متنوع برای نیازمندان تحت پوشش خود ارائه کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بگلری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر با بیان این‌که در راستای مبارزه با کرونا بیش از ۲۱۸ میلیون تومان خدمات متنوع برای نیازمندان تحت پوشش خود ارائه داده‌ایم، گفت: این خدمات شامل "تهیه ماسک توسط مددجویان، پرداخت پول نقد، تهیه لوازم بهداشتی و محلول‌های ضدعفونی و... " بوده است.

بگلری افزود: کمیته امداد بر اساس وظیفه ذاتی خود توفیقات خوبی در تهیه بسته‌های معیشتی داشته و از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز بیش از ۲۵۰۰ بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است که نسبت به بسته‌های معیشتی مدت مشابه در سال گذشته، بیش از دو برابر شده است.

او در ادامه از برگزاری رزمایش ملی بخشش ایرانیان اطعام مهدوی، در قالب پویشی برای همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان خبر داد.

رئیس کمیته امداد اهر با بیان این‌که این رزمایش به نیت ۳۱۳ نفر از یاران امام زمان (عج)، توسط کمیته امداد طراحی و برگزار می‌شود، گفت: در سطح کشور ۳۱۳ آشپزخانه برای اجرای این رزمایش فعال بوده و سهم شهرستان اهر نیز یک آشپزخانه است که در این رابطه فعالیت می‌کند.

او افزود: رزمایش ملی بخشش ایرانیان اطعام مهدوی، از ششم ماه مبارک رمضان در اهر آغاز شده و تا پایان رمضان نیز ادامه خواهد داشت که در قالب آن، هر روز حدود ۷۰۰ پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او افزود: با توجه به استقبال خیرین و مردم نوعدوست اهری در کمک به این رزمایش، انتظار می‌رود تا پایان ماه رمضان بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.