پرداخت ۲۴۱ میلیون تومان کمک به نیازمندان نکا/ اجرای طرح اطعام مهدوی در کلاردشت

۲ هزار و ۲۹۷ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان نکا پارسال از ۲۴۱ میلیون تومان کمک موردی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بریمانی ورندی رئیس کمیته امداد نکا با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۹۷ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان نکا پارسال از ۲۴۱ میلیون تومان کمک موردی این نهاد بهره‌مند شدند، گفت: کمک‌های موردی به صورت بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تامین جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و سایر مسائل زندگی آن‌ها پرداخت می‌شود.

او افزود: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود تا آن‌ها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

بریمانی ورندی گفت: از مجموع افراد بهره‌مند شده ازکمک موردی به ۹۲۱ نفر از مددجویان ساکن در منطقه محروم هزار جریب نیز کمک  موردی پرداخت شد.

او افزود: بخش قابل توجهی از کمک‌های موردی از محل مشارکت خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و هرقدر کمک‌های مردمی در حمایت از اقشار آسیب پذیر افزایش یابد به همان میزان می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به مددجویان ارائه دهیم.

رئیس کمیته امداد نکا گفت: در  نکا  ۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

بهره مندی همه مددجویان امداد کلاردشتی در طرح اطعام مهدوی

رستم خزائی کوهپر رئیس کمیته امداد کلاردشت گفت: ۲ هزار و ۱۸۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان وافرادهمسفره آن‌ها در این شهرستان توزیع شده است.

او افزود: کمیته امداد شهرستان با کمک خیرین ونیزمساعدت خوب شورا، دهیار، هیئت امنا مسجد روستای طائب کلا کلاردشت از شب ۱۹ ماه مبارک رمضان مصادف با اولین شب لیالی قدر پس از دریافت مجوز‌های لازم بهداشتی و با نظارت شبکه بهداشت شهرستان آشپزخانه مسجد روستای طائب در قالب طرح ایران همدل، اطعام مهدوی اقدام به پخت  غدا و توزیع بین مددجویان و افراد هم سفره کرده است.

خزائی کوهپر  با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم نوعدوست و خیران کلاردشت گفت: ۱۴۶۷ نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

بهره مندی ۱۴۴ نفر از مددجویان از خدمات اجاره و ودیعه مسکن

علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: ۱۴۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تنکابن پارسال از خدمات اجاره و ودیعه مسکن به ارزش ۶۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بهره‌مند شدند.

او افزود: کمک به تامین مسکن و سرپناه مناسب و پرداخت اجاره بها و ودیعه مسکن برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزت مندی آن‌ها است.

سیدی گفت: مددجویانی که مستاجر هستند با آوردن اجاره نامه معتبر و در صورت داشتن اعتبار مالی از سوی این نهاد، هزینه اجاره و ودیعه مسکن آن‌ها پرداخت می‌شود.

او با بیان ارائه خدمات ازدواج به مددجویان افزود: در سال گذشته ۵۱ نفر از جوانان تحت حمایت از کمک هزینه ازدواج و خدمات جهیزیه به ارزش ۱۰۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: در شهرستان تنکابن ۳۹۷۱ خانوار، معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

کمک ۶۳۵ میلیون  تومانی به منظور ارتقاء  سلامت مددجویان نوشهری

بهرام کیا کجوری رئیس کمیته امداد نوشهر گفت: ۶۳۵ میلیون تومان پارسال جهت کمک به ارتقاء سلامت و درمان  مددجویان کمیته امداد شهرستان نوشهر هزینه شد.

او با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد موجب  ارتقا سلامت در بین خانواده‌های تحت حمایت خواهد شد، افزود: در حال حاضر بیمه شدگان با رعایت سیستم ارجاع پزشک خانواده  از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

کیا کجوری گفت: ۱۳۰ بیمار صعب العلاج، خاص و مزمن تحت حمایت در  این شهرستان  هستند که پارسال ۱۴۵ میلیون تومان در این بخش به آن‌ها مساعدت شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.