چشم انتظارکمک خیرین بودن ۳۸۵ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: ۳۸۵ مجرم جرائم غیر عمد در زندان‌های لرستان حضور دارند، که میزان بدهی این افراد حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده و در صورتی که ۳۰ میلیارد جمع‌آوری شود همه آن‌ها می‌توانند به نزد خانواده‌های خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالمجید کشوری،مدیرکل زندان‌های لرستان اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور مراسم جشن گل‌ریزان برگزار نمی‌شود.

او با بیان اینکه به جای مراسم جشن گلریزان امسال در شبکه‌های مجازی گروه‌های برای جمع‌آوری کمک به زندانیان غیر عمد تشکیل شده است، افزود: مردم می‌توانند با عضو شدن در این گروه‌ها و یا به شماره حساب زیر مبلغ مورد نظر خود برای کمک به زندانیان ارسال کنند.

مدیرکل زندان‌های لرستان ادامه داد: جرائم غیر عمد جرائمی مانند مهریه، نفقه، تصادف و جرائم مادی که جنبه کلاهبرداری ندارد را شامل می‌شود.

کشوری با اشاره به اینکه ۳۸۵ مجرم جرائم غیر عمد در زندان‌های لرستان حضور دارند، افزود: میزان بدهی این افراد حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده و در صورتی که ۳۰ میلیارد جمع‌آوری شود همه آن می‌توانند به نزد خانواده‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.