پای سعودی‌ها به سری آ ایتالیا باز می‌شود

محمد بن سلمان قصد دارد امتیاز یک تیم ایتالیایی را در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خیلی وقت است که محمد بن سلمان ولیعهد کشور عربستان سعودی به دنبال خرید یک تیم فوتبال اروپایی است. او ابتدا تلاش کرد تیم فوتبال منچستر یونایتد در اختیار بگیرد که موفق به این کار نشد. پس از آن تصمیم گرفت تا تیم فوتبال نیوکاسل را خریداری کند.

پای سعودی‌ها به سری آ ایتالیا باز می‌شود

شرایط برای خرید باشگاه نیوکاسل به خوبی پیش می‌رفت که ناگهان مشکلی گریبان بن سلمان را گرفت. «حتیصه چنگیز» (نامزد جمال خاشقچی) از مسئولان انگلیسی خواست تا مانع این انتقال شوند. او بن سلمان را مقصر اصلی مرگ نامزدش می‌داند. از نظر حتیصه، یک فردی که باعث قتل بوده شایستگی مالکیت یک باشگاه انگلیسی را ندارد.

سرمایه بن سلمان برای خرید یک تیم اروپایی مبلغی نجومی است. دارایی او قریب به ۳۲۰ میلیارد پوند است. این مبلغ معادل ۶ هزار و ۵۰۰ تریلیارد تومان است.

پای سعودی‌ها به سری آ ایتالیا باز می‌شود

جیمز پالوتا (مالک باشگاه رم ایتالیا) مدت‌ها است که در جست و جو یک خریدار برای باشگاه خود است. پس از اینکه انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل به بن سلمان دچار مشکل شد، او در نظر دارد برای فروش باشگاه خود با بن سلمان وارد مذاکره شود.

با توجه به مشکلات انتقال تیم نیوکاسل به بن سلمان و شکست او در خرید باشگاه منچستر یونایتد، بعید نیست بن سلمان قید لیگ جزیره را بزند و سرمایه خود را به سری آ ایتالیا ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار