استاندار فارس:

حل مشکل شغل‌های آسیب دیده از کرونا در اولویت است

استاندار فارس گفت: اولویت های اقتصادی ما، حل مشکلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا است که در این زمینه باید از تسهیلات دولت بهره گیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت آله رحیمی استاندار فارس در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی فارس با گرامیداشت ایام شب‌های قدر و ابراز امیدواری برای تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری و تاکید رهبری در جهش تولید گفت: کارگروه‌های مختلفی برای هموار کردن بستر تولید فعال است و باید از این فعالیت‌ها نتیجه ملموس به دست آوریم.

او تصریح کرد: اولویت‌های اقتصادی ما اشتغال و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی؛ تقویت ظرفیت تولید و حل مشکلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا است که در این زمینه باید از تسهیلات دولت بهره گیری کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: در برنامه اشتغال سال ۹۹ ایجاد ۵۳ هزار شغل در استان پیش بینی شده است، و در این حوزه دستاورد‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت.

رحیمی با بیان اینکه عده‌ای تلاش دارند تا سطح انتظارات را بالا ببرند، گفت: در بیشتر زمینه‌ها دستاورد‌های خوبی داشته ایم و در این خصوص دستگاه‌های باید از انفعال اطلاع رسانی خارج شوند و در مقابل اطلاعات ناقص منتشر شده و با وجود تنگنا‌ها اعلام کنند که نظام، بیکار ننشسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار