کشف ۶۷ رأس دام قاچاق در کاشمر

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۹۹) را می‌توانید در این خبر ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی کاشمر گفت: مأموران انتظامی کوهسرخ هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور کاشمر به نیشابور به سه دستگاه خودرو، یک دستگاه کامیونت، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان که حامل بار احشام بودند مشکوک و این خودرو‌ها را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران انتظامی کوه سرخ پس از بررسی‌های انجام شده دریافتند دام‌ها که تعداد ۶۷ رأس گوسفند می‌باشند فاقد هرگونه مدارک حمل و قاچاق می‌باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کاشمر با اشاره به توقیف این خودرو‌ها ادامه داد: بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله دام قاچاق ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسین احمدی با بیان این که ۳ متهم در این زمینه به مراجع قضایی معرفی شده اند بیان کرد: جابجایی و حمل احشام نیازمند کسب مجوز از اداره دامپزشکی بوده و پلیس با هرگونه قاچاق دام برابر قانون برخورد خواهد شد.

کشف ۶۷ رأس دام قاچاق در کاشمر

دستگیری متهم به سرقت لوازم داخل خودرو در تربت جام


سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهر تربت جام، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با بررسی شیوه شیوه سرقت و با اشراف اطلاعاتی یک متهم سابقه دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: اعتراف متهم در تحقیقات اولیه به ۵ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو و فروش آن‌ها به یک مالخر، ادامه داد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام//م.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.