مدیران نگاه توسعه محور داشته باشند

استاندار بوشهر با تاکید بر نگاه توسعه محور میان مدیران استانی، برطرف کردن موانع اداری پیش پای تولیدکنندگان را خواستار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر شناسایی راهکار‌های لازم برای تقویت فضای کسب و کار را در استان بوشهر خواستار شد و بیان کرد: به منظور بررسی مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، کارگروه بررسی، ارزیابی و نظارت بر اجرای مصوبات این شورا تشکیل می‌شود.

او  تاکید کرد: باید از همکاری اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی استان برای مقابله با کرونا قدردانی کنیم، حرکت خودجوش اصناف و فعالان اقتصادی استان در مبارزه با کرونا در کشور الگو شد.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های توسعه‌ای استان بوشهر در بخش‌های مختلف گفت: بخش زیادی از توسعه استان به توسعه بنادر گره خورده است بنابراین تسریع در تعیین تکلیف کشتی‌های باری ورودی به بندر بوشهر ضروری است.

گراوند ادامه داد: با هدف کمک به تولید کنندگان و سرمایه گذاران استان، مشکلات این دو بخش به صورت هفتگی در استان با حضور مدیران مربوط و متقاضیان سرمایه گذاری بررسی و  برای آن‌ها چاره اندیشی می‌شود.

او با تاکید بر برطرف کردن موانع اداری پیش پای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران استان، بر نگاه توسعه محور مدیران استانی تاکید کرد و گفت: گسترش زیرساخت‌های توسعه و کمک به بخش‌های تولیدی و اقتصادی استان ضروری است.

استاندار بوشهر همچنین با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی استان بوشهر در مبارزه با کرونا بیان کرد: خدمات جامعه پزشکی ایران در جریان مبارزه با کرونا در تاریخ ماندگار شد و ایران در این زمینه الگویی موفق در جهان بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.