کسب رتبه برتر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان در کشور

مدیر امور استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان کشور گفت: مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان مرکزاستان کرمان توانست در ارزیابی بین مراکز کشور رتبه دوم را از آن خود کند.

حاجی نژاد مدیر امور استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بر اساس ارزیابی‌های مدیریت امور استان‌ها در سال گذشته استان کرمان موفق به کسب رتبه دوم شد.

او افزود: در بخش جذب مخاطب باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان توانست رتبه برتر و در بخش گزارش‌های مکتوب و سایت رتبه دوم را از آن خود کند.

حاجی نژاد بیان داشت: میزان مخاطب، تولید گزارش و خبر اختصاصی و شاخص رشد جذب مخاطب از جمله مواردی ارزیابی بود که در این زمینه انجام شد.

اوگفت: مرکز کرمان به جهت داشتن نیروی انسانی ماهر و پای کار جزو مراکز خوب باشگاه در کشور محسوب می‌شود و از توانمندی بالایی برخوردار است.

حاجی نژاد تصریح کرد: توانایی مدیریت در بحران‌های خبری و به روز بودن و تولید محتوا و برخورداری از نیرو‌های مستعد هم از دیگر شاخص‌های ارزیابی بوده است که مرکز کرمان توانست رتبه برتر را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان در ارزیابی سال گذشته بین مراکز باشگاه‌های خبرنگاران کشور در بخش جذب مخاطب و گزارش‌های خبری توانست به ترتیب رتبه برتر و رتبه دوم را از آن خود کند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.