وضعیت کرونا در آذرشهر نگران کننده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: علی رغم اعلام وضعیت سفید شهرستان اذرشهر از نظر ابتلا به کرونا، متاسفانه  افزایش امار مبتلایان در یک هفته اخیر، وضعیت این شهرستان را نگران کننده کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه مجمع سلامت و ستاد مقابله با کرونای شهرستان آذرشهر گفت: علی رغم اعلام وضعیت سفید شهرستان اذرشهر از نظر ابتلا به کرونا، متاسفانه  افزایش امار مبتلایان در یک هفته اخیر، وضعیت این شهرستان را نگران کننده کرده است.

صومی  افزود: برخورداری از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی نقش بسزایی در ارتقای سلامتی مردم دارد و برخورداری استان از نظر زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در کنترل بهتر بیماری کرونا در سطح استان بسیار موثر بود.

حجت الاسلام رشتبری امام جمعه آذرشهر در این جلسه بر ضرورت تسریع در اتمام بیمارستان جدید آذرشهر تأکید کرد و گفت: ساختمان فعلی بیمارستان آذرشهر فرسوده بوده و با امکانات حداقلی جوابگوی نیاز مردم شهرستان آذرشهر نیست و تسریع در اتمام ساختمان جدید مطالبه و دغدغه اصلی شهروندان آذرشهری هست.

الهیاری فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این نشست از مدیریت مطلوب کرونا در شهرستان توسط کادردرمانی، همچنین خیرین سلامت، نهاد و ارگان‌ها و نیرو‌های مردمی که در بحث ضد عفونی و تامین سلامتی مردم تلاش نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

الهیاری افزود: با شیوع کرونا در کشور و بر اساس نیاز به مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی و براساس هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تعداد ۱۹ کارخانه در شهرک سلیمی خط تولید خود را به تولید محصولات ضد عفونی تغییر دادند و مشکل کمبود این اقلام بهداشتی در جامعه مرتفع شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار