ضیافت افطاری در منزل ۲ هزار و ۴۵۰ نیازمند برپا شد

امام جمعه خاش گفت: افزون بر ۲ هزار و ۴۵۰ فرد نیازمند در سفره کریمانه و ضیافت افطاری مقام معظم رهبری که در منزل هریک از آنان برپا شد مورد اطعام و تکریم قرار گرفتند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: فقرا و مساکین در محدوده مساجد جامع، المهدی، علی بن ابی طالب، عترت النبی، امام رضا، مساجد افتخار آباد و عباس آباد و مسجد فاطمه الزهرا کوی سازمانی ارتش و خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی با کمک دفتر امام جمعه، تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مورد اطعام افطار قرار گرفتند.

او افزود: ماه مبارک رمضان امسال شرایط متفاوتی دارد و امکان حضور گسترده و پرشور مردمی در مساجد فراهم نیست، بنابراین محرومان از قبل شناسایی شده و غذای گرم میان آنان توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: در شرایط دشوار کرونایی اجازه تجمع به مردم را نمی‌دهیم، اما تهیه غذا و توزیع سبد‌های معیشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سکونت آنان اهدا می‌شود.

او اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شب‌های احیا نیز متناسب با شرایط جامعه و با حفظ موازین بهداشتی و رعایت فاصله گذاری‌ها به انجام می‌رسد، بنابراین در مساجد حضور روزه داران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه است.

امام جمعه خاش گفت: در شرایط دشوار کرونایی بخش زیادی از اقشار جامعه از لحاظ اقتصادی و معیشتی به شدت آسیب دیده اند که می‌طلبد خیران و نهاد‌های انقلابی مانند سپاه و ... همانند روز‌های قبل به یاری آنان بشتابند.

حجت الاسلام دهقان افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اطاعت و بندگی خداوند و دستگیری از اقشار نیازمند جامعه است و همگان باید از آن در جهت تامین نیاز‌های مستمندان بهره گیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.