پیام تسلیت قالیباف به مناسبت شهادت جمعی از دریادلان ارتش

در پی شهادت جمعی از جان‌برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی نیروی دریایی اعلام کرد عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و ۱۹ نفر از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند. ۱۵ نفر از خدمه این ناوچه نیز مصدوم و بیمارستان منتقل شدند که اوضاع جسمی خوبی دارند.

در پی این حادثه بسیاری از چهره‌های سیاسی و هنری، شهادت دریادلان ارتشی را تسلیت گفتند؛ محمدباقر قالیباف نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با انتشار توییتی شهادت شهدای حادثه دریایی روز گذشته را تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر از ناوچه حادثه دیده کنارک


در ادامه متن و تصویر منتشر شده توسط قالیباف را مشاهده می‌کنید:

" حادثۀ تلخ و دلخراش شهادت جمعی از غیورمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده‌های محترم آن عزیزان، سربازان جان‌برکف نیرو‌های مسلح و تمامی مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال خواهان علوّ درجات برای آن دلاوران دریادل و صبر و اجر برای بازماندگان هستم. "

پیام تسلیت قالیباف به مناسبت شهادت جمعی از جان‌برکفان نیروی دریایی ارتش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۸:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام اگه ببینید حال خانواده هاشون چطور بخصوص این شهید ما که دختری هم داره که خیلی بابایی هم هست خیلی خیلی خیلی سخت . خدا بهشون صبر بده
آخرین اخبار