رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مساجد کشور از سه‌شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز می ‌شوند

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت:پس از گفتگو‌های متعدد با وزیر بهداشت، تصمیم گرفته شد تا از سه‌شنبه تمامی مساجد کشور بازگشایی شوند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: پس از پی‌گیری و مطالبه مستمر مردم متدین کشورمان و گفتگو‌های متعدد با وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و در پی تذکر رهبر معظم انقلاب برای برپا شدن مجالس شب‌های قدر و در پی گفت‌وگوی تکمیلی امروز بنده با دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، راهکار‌های عملی بازگشایی مساجد و دیگر اماکن مقدس و مذهبی کشور مطرح شد.

وی افزود: موضوع بازگشایی مساجد کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان همواره مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در گفتگو‌ها با مسئولان بهداشتی به ویژه وزیر بهداشت عنوان شده است.

حجت الاسلام قمی گفت:پس از پی‌گیری و مطالبه مستمر مردم و گفتگو‌های متعدد با وزیر بهداشت، تصمیم گرفته شد تا از سه‌شنبه تمامی مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مذهبی ها مواظب باشن شوق عبادت دسته جمعی که دل خودمم براش پر میزنه، باعث نشه بیمار بشن و تعداد شون کم بشه. یه امسالو رعایت کنید عزیزان و مواظب باشین.
برای سلامتیشون صلوات
آخرین اخبار