دغدغه روز/ اجرایی نشدن افزایش حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی

از میان انبوه پیام‌های دریافتی در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت در سرویس شهروندخبرنگار، موضوع حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم مطرح شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از میان انبوه پیام‌های دریافتی مردم از طریق (پیام‌رسان‌ها، سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵) در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت در سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم مطرح شده است.


دغدغه روز/ نگرانی های مختلف داوطلبان پیرامون برگزاری کنکور ۹۹ + نتیجه پیگیری

 



گویی مستمری بگیران تامین اجتماعی هیچ متولی ندارند و قانون هم درباره آنها کارایی ندارد. دو ماه از سال گذشته و هنوز هیچ خبری از افزایش مستمری نیست، چرا هیچکس پاسخگو نیست.

 

باسلام چرا در مورد افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی هیچ اقدامی انجام نمی‌گیرد با حقوق۱۶۰۰۰۰۰ هزار با چهار نفر و داشتن دانش‌آموز و پرداخت اجاره بها منزل شما بگوید چطور میتوان زندگی کرد.

 

باسلام. مستمری بگیر تامین اجتماعی با حقوق ۱۵۰۰۰۰۰ تومان چگونه می تواند با۴ نفر زندگی را اداره کند در حالی که یک فرزند دانشجو و یکی محصل است.

 

آقای رئیسی تامین اجتماعی بیا برای یک ماه با حقوق ما زندگی کن چی میشه ببینم میتونی زندگی کنی. فقط به فکر خودتون هستید نه به فکر بازنشسته های بیچاره. چرا حقوق معلمان بازنشسته کشوری و لشکری همه اضافه شده به غیر از تامین اجتماعی خون اونا از خون ما رنگین تره. کو آقای رئیسی بیاد وسط از آقایون بپرست چرا هنوز حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی اضافه نشده است. 


چرا حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی را مانند حقوق بازنشتگان کشوری و لشگری در سال  ۹۹افزایش نمی دهید. ما چطور با این حقوق یک ماه زندگی کرده و کرایه خانه هم بدهیم. عدالت اجتماعی کجاست؟

 

چرا دولت هر زمان که به پول نیاز داره دستش رو توی جیب کارگران میکنه و سازمان تامین اجتماعی خوب محل درآمدی است و از آن بخوبی برای کسری هایی که دارند استفاده می کنند ولی وقتی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را افزایش مینمایند و اقای نوبخت در جواب کارگران میگوید در خصوص افزابش حقوق کارگران معذورم و اجازه ورود ندارم ولی هر وقت پول نیاز دارند بدون تعارف اجازه دارند از صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی به میزانی که میخواهند بی پروا برداشت میکنند. ولی افزایش حقوق کارگران و مستمری بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی نسبت به همه چی بی اختیار هستند و بنده دخالت دولت را در صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و همچنین در خصوص عیدی و افزایش حقوق کارگران را لازم نمیدانم و فقط نماینده کارگران و نماینده کارفرمایان و هیئت امنا در زمینه لازم و کار ساز میدانم . با تشکر فاطمی

 

سلام. دولت میگوید درگیر کرونا است البته برای حقوق مستمر بگیران ولی از دولت تدبیر امید سوال کنید برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری کرونا نیامده بود؟

 

سلام تو رو خدا به مسئولین پیام ما رو برسونید اخه ما امسال با 15 سال سابقه بیمه بازنشست شدیم حقوقی که تامین اجتماعی به ما میده 700000 هزار تومان است. آیا مسئولی با این حقوق خودشون میتونند 5 روز زندگی رو بچرخونن که ما یک ماه باید با 700 تومان بگذرانیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۲:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام تورا خدا پیام ما را به مسولان ورهبری برسونید چرا همیشه وهمیشه حق کارگر زیر پاهای شماست چرا کشوری ولشگری عزیز دوردانه های شماست از خدا بترسید اه کارگر شما ها بگیرید پس عدالتی که ازش دم میزنید کجاست کارگر بجزو خدا کسی را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۲۰:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
باشگاه خبر نگاران جوان واقعا یکک نهادمردمی است به من که شخصا ثابت شده
تشکرفراوان
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه مصیبتهای ما مستمریبگیران دکتر نوبخت است چون خودش بیمه کشوری است الان که باید بودجه همسان سازی را پرداخت کنند تامین اجتماعی راخصوصی مینامند .لذا بازی باروح وروان کارگر ومستمریبگیر عاقبتش خشم وعصیان است .متاسفانه اقای سالاری هم طرف دولت است
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۱۶:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا اگر سانسورنمیکنید نظریات ماراهم بگذارید
عزیزان بازنشسته تامین اجتماعی درکشور ازنظر دولت ازکل زندگی ونفس کشیدن وحیلت و وجود بازنشسته هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا نظریات مارا نمایش نمیدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
درحقوق کارگران وبازنشستگان تامین اجتماعی فهمیدیم که دروغ میگوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
جناب آقای رییس‌جمهور عزیز شما که دوستید هرکاری گفتی آماده شدیم با ماهی1560000چکنیم به بچه‌ها مون بگیم فقط کار دولتی پیدا کنید عاقبت داره فکری کن نجاتمان بده 65ساله ام چکنم بازم دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۴:۴۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولتی ها چون خودشون بازنشسته کشوری خواهند شد نه بازنشسته تأمین اجتماعی ، براشون مهم نیست که یک بازنشسته تأمین اجتماعی چه قدر بگیره، چه جور زندگی بکنه. دغدغه فقط برای اینه که خودشون بهشون بد نگذره. بقیه به ما چه.
آخرین اخبار