کولیوند در تذکر شفاهی:

وزارت کشور در جریان آبان مقصر نبود

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: بررسی‌هایی که انجام شده نشان می‌دهد وزارت کشور در قضایای آبان ماه مقصر شناخته نشده است.

وزارت کشور در جریان آبان مقصر نبودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد‌جواد کولیوند نماینده مردم کرج  امروز طی تذکر شفاهی در جلسه علنی مجلس، گفت: آقای مطهری در نطق روز سه‌شنبه خود گفت که در واقعه آبان همه تقصیرها به گردن وزیر کشور است اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در هیچ گزارش رسمی وزارت کشور تقصیر کارنیست.

او افزود: نکته‌هایی که آقای مطهری گفتند فاقد مبنا بوده و من می‌خواهم عرض کنم که بنده و آقای ذوالنوری این موضوع را در جلسه مشترک شورای امنیت مطرح کردیم و همچنین جلسه مشترک دیگری در کمیسیون تلفیق و وزارت کشور برگزار شد و نمایندگان دستگاه‌های دیگر همچون وزارت اطلاعات و عزیزان سپاه آمدند و توضیحاتی دادند.

کولویند تصریح کرد: استیضاح وزیر کشور که تقدیم کمیسیون شوراها شد ۱۹ آذر و ۲۵ آذر جلسه گذاشته شد و در ۲۵ آذر بعد از رسیدگی این موضوع، تعداد امضاها از حد نصاب افتاد و ما هم استیضاح را از دستور خارج کردیم؛ یک جلسه هم در کمیسیون اصل نود برگزار شد و توضیحات لازم را دادند.

نماینده مردم کرج گفت:‌ در این جریان وزارت نفت و صمت و وزارت اطلاعات هم باید کارهایی را صورت می‌دانند، بگوییم که همه مسئولیت به دوش وزیر کشور بوده منصفانه نیست و بررسی‌هایی انجام شده نشان داد که هیچ گاه وزارت کشور مقصری نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار