طی تذکری در صحن علنی مطرح شد:

حاجی دلیگانی: استاد دانشگاه سهام عدالت دارد، اما کارگر نه! /مصری: کمیته‌ای برای تعیین تکلیف سهام عدالت ایجاد شود

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده شاهین شهر پیشنهاد داد تا کمیته‌ای برای تعیین تکلیف سهام عدالت ایجاد شود.

حاجی دلیگانی: استاد دانشگاه سهام عدالت دارد، اما کارگر نه! /مصری: کمیته‌ای برای تعیین تکلیف سهام عدالت ایجاد شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در  در تذکری شفاهی و در جلسه علنی اظهار کرد: چرا ۴۹ میلیون نفر برای سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند که ۴۳ میلیون نفر آنان ۵۰ درصد سهام آن هم از محل سود آن گرفته‌اند؟

او افزود: در حالی که ۲۳ هزار میلیارد تومان باید دولت برداشت می‌کرد تا سهام را به مردم دهد، اما هم اکنون ارزش آن سهام‌ها ۱۰ تا ۱۲ برابر شده است.

حاجی دلیگانی گفت: ۲۳ هزار میلیارد تومان سهام از سوی دولت به مردم داده نشده است، اما هم اکنون ۲۳۰ هزار میلیارد تومان سهام از کنار ۴۳ میلیون نفری که سهام دارند برای دولت درآمد ایجاد شده است،کسانی که واجد شرایط هستند باید از محل ۵۰ درصد سهام خود دولت باید به آن‌ها سهام دهد، بنابراین هم اکنون استاد دانشگاه سهام عدالت دارد، اما کارگر نه.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: آقای پورابراهیمی باید کمیته‌ای برای این کار تشکیل دهد تا تعیین تکلیف سهام عدالت مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اساتید حق التدریس
۱۹:۵۳ ۰۷ تير ۱۳۹۹
من یه خانم دهه شصتیم دکتری برق دارم، مجردم، حق التدریس دانشگاه آزاد درس میدم با حقوق ماهی صد هزار تومن، کسی هست جوابگوی امثال من باشه؟ خوب دقت کنید من کارگر یا بی سواد نیستم دکتر مهندس برقم!!!!!!چرا چون دهه شصتیم و امکان ازدواج نداشتم، حق استخدام هم ندارم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سهام عدالت نیست که سهام بی عدالت هست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در یک کارگاه تولیدی کار میکنم و هر وقت به سامانه سهام عدالت بدای ثبت نام میرفتم میگفتن الان وقتش نیست برای کارگران هنوز دستور نیامده و با مراجعه حضوری به ادارات مربوطه هم همین را میگفتن و الان با دوفرزند هنوز سهام عدالت ندارم در حالی که انزمان تازه ازدواج کرده بودم.تکایف ما چیست ایا به ما دیگر سهام بی عدالتی تعلق میگیرد یا خیر
آخرین اخبار