صفتی: بعد از ماه مبارک رمضان انتخابات فدراسیون تنیس برگزار خواهد شد/ سه استان را برای میزبانی جام حذفی در نظر داریم

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس گفت: وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام کرده انتخابات این فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

صفتی: بعد از ماه مبارک رمضان انتخابات تنیس برگزار خواهد شد/ سه استان را برای میزبانی جام حذفی در نظر داریمفرشاد صفتی سرپرست دبیر کلی فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام کرد بعد از ماه مبارک رمضان انتخابات فدراسیون تنیس برگزار خواهد شد و فدراسیون تنیس هم آماده برگزاری این انتخابات بعد از ماه رمضان است. ولی همچنان تاریخ دقیقی به ما اعلام نشده است.

صفتی در خصوص سرنوشت مسابقات جام حذفی کیش که به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا نیمه کاره رها شد، بیان کرد: فعلا منتظر دستور نهایی ستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری مسابقات هستیم، اما ۳ استان تهران، مازندران و اصفهان را برای میزبانی مسابقات در نظر داریم. به محض اینکه مجوز برگزاری بازی‌ها به ما ابلاغ شود، به تیم‌ها اجازه خواهیم داد تا ظرف مدت زمان ۳ الی ۴ هفته تمرینات خود را آغاز کنند و در نهایت مسابقات باقی مانده را در یکی از این ۳ استان برگزار می‌کنیم.

او همچنین در مورد حقوق معوقه بازیکنان تیم ملی تنیس با گذشت یک سال عنوان کرد: قصد داریم تا پایان همین ماه دستمزد معوقه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را پرداخت کنیم و سر قولمان هستیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس درباره شائبه باز شدن زمین‌های تنیس در تهران اظهار کرد: فعلا جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب باز شده است و سالن‌ها همچنان بسته هستند. دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی عضو کمیته پزشکی فدراسیون تنیس است و در ستاد مبارزه با کرونا هم حضور فعالی دارد. طبق پروتکل بهداشتی تدوین شده او و همکارانش حدود ۳۲ شهر در منطقه سفید قرار دارد و زمین‌های تنیس می‌توانند فعالیت خود را در این شهر‌ها آغاز کنند. با این حال فکر می‌کنم تا آخر اردیبهشت ماه شرایط برای باز کردن سالن‌های تنیس در کلانشهر‌هایی مانند تهران  فراهم نشود.


بیشتر بخوانید: دستمزد معوقه ملی پوشان تنیس به زودی پرداخت می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار