طلب بازیکن خارجی ماشین سازی تا خرداد پرداخت می‌شود؟

باشگاه ماشین سازی در تلاش است تا طلب لوسیانو پریرا بازیکن خارجی سابق خود را تا اوایل خرداد ماه پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آن که باشگاه ماشین سازی تبریز موفق نشد طلب لوسیانو پریرا بازیکن سابق خود را پرداخت کند، به دنبال هیمن موضوع فیفا هم این باشگاه را به مدت ۳ فصل از پنجره نقل و انتقالات محروم کرد و تا زمانی که پول این بازیکن به طور کامل پرداخت نشود این باشگاه نمی‌تواند هیچ بازیکنی را جذب کند. به هیمن دلیل مدیران باشگاه ماشین سازی این روز‌ها در تلاش هستند تا هر چه زودتر طلب پریرا را پرداخت کرده تا از این طریق بتوانند پنجره نقل و انتقالات را باز کرده و بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کنند. پولی که پریرا از باشگاه ماشین سازی طلبکار است چیزی در حدود ۱۶۰ هزار دلار (معادل ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان) می‌باشد.


بیشتر بخوانید: ماجرای بند فسخ قرارداد ستاره سپاهان


از همین رو محمد رضا زنوزی مالک ۲ باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز یک نماینده ویژه‌ای را برای این پرونده انتخاب کرده و او هم در این یک ماه اخیر با پریرا چندین بار صحبت‌هایی را انجام داد تا هر ۲ طرف به یک توافق هماهنگی دست پیدا کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این صحبت‌ها تا حدود زیادی موافقت آمیز بوده و مراحل پایانی خودش را می‌گذراند. همچینین طبق شنیده‌ها طلب پریرا قرار است تا اوایل خرداد ماه به طور کامل پرداخت شود تا سبزپوشان تبریز مشکلی بابت جذب بازیکن در فصل بعد نداشته باشد.

 شیمبا (لقب پریرا) که در فصل ۹۶ - ۹۵ در تیم گسترش فولاد تبریز بازی می‌کرد، پس از آن که از این تیم جدا شد نتوانست طلبش را به طور کامل از این باشگاه دریافت کند و به هیمن دلیل به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شکایت کرد. بعد از آن باشگاه ماشین سازی تبریز موفق شد امتیاز گسترش فولاد را خریداری کند و به جای آن‌ها در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرد. لوسیانو پریرا بعد از آن که از گسترش فولاد تبریز جدا شد به تیم صنعت نفت آبادان پیوست و بعد از جدا شدن از این تیم به اهواز رفت و اکنون در تیم فولاد خوزستان بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید: مدیران سرخ به دنبال بازنگری قرارداد‌ها/ نماینده رادو در باشگاه پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار