اجرای سرود در ویژه برنامه «با نوای کاروان» در مشهد

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: گروه‌های سرود به مناسبت ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ویژه برنامه «با نوای کاروان» در سطح شهر از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محسن بذرگری معاون فرهنگی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: اجرا‌های پاتوقی سرود با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تمهیدات پیشگیرانه در دوران مقابله با ویروس کرونا به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در قالب ویژه برنامه «با نوای کاروان» زیر نظر سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی  از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، در ۱۵۰ محله و ۸۸۸ نقطه شهری مشهد در حال برگزاری است.

او افزود: ۲۰ گروه سرود آوای رضوان در قالب گروه‌های هشت نفره از نوجوانان مشهدی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هر شب، دو ساعت قبل و دو ساعت بعد از اذان مغرب به افق مشهد در محلات مختلف این شهر  به سرودخوانی می‌پردازند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: سرود‌های «ماه خدا»، «زیارت از راه دور» و «سفره‌دار اهل بیت (ع)» با هدف بزرگداشت ایام ماه مبارک رمضان و میلاد فرخنده کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و عرض ارادت به محضر امام رضا (ع) در شرایط فعلی جامعه  امسال تولید شده است که در این ویژه برنامه اجرا می‌شود.

بذرگری با اشاره به مولودی‌خوانی ویژه شب‌های عید و اجرای صلوات خاصه توسط ۲۰ مداح حاضر در این کاروان‌ها، بیان کرد: ویژه برنامه با توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در نقاطی که شهروندان مشهدی بتوانند آن را از پنجره و بالکن‌های منازل خود و یا در داخل خودرو‌های شخصی تماشا کنند، در حال اجرا است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.