آمادگی دستگاه‌های اجرایی ساوجبلاغ برای مواجهه با حوادث احتمالی

نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ باحضور شهرداران، بخشداران ودهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمید رضا ورزشی، فرماندار ساوجبلاغ در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان ضمن تاکیدآمادگی همه جانبه برای رویارویی با حوادث گفت: نیرو‌ها و همه مسئولان شهری و روستایی شهرستان در آماده باش کامل به سر می‌برند و هماهنگی‌هایی لازم را برای مواجهه با بحران‌های احتمالی دارند.

او افزود: مدیران بایستی نسبت به تهیه لیست تجهیزات و ماشین آلات خود در شهر‌ها وروستا‌ها جهت ارسال به فرمانداری برای استفاده در زمان بحران اقدام کنند تا خدای ناکرده در زمان بحران بتوانیم در استفاده از این ظرفیت شهرستانی مدیریت خوبی اعمال کنیم.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ گفت: شناسایی محل‌های موقت اسکان برای زمان بحران از موارد مهمی است که در شهر‌ها و روستا‌ها مورد تاکید ما است.

او افزود: خوشبختانه مردم ما همواره در مواقع بحران، همدوش مسئولان همراهی کرده و مشارکت خوبی برای مقابله داشته اند و باید قدردان این مردم بوده و از این ظرفیت عظیم بهره ببریم.

قبل از سخنان فرماندار شهرداران ودهیاران به بیان تجهیزات موجود خود اشاره و درخصوص کمبود‌ها وکاستی‌ها تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.