درودگر: برای انتقال سهام سازمان لیگ منتظر تسویه بدهی مالیاتی هستیم/ اعضای هیئت موسس ادعایی ندارند

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: برای جبران اشتباهاتی که در زمان ثبت سازمان لیگ انجام شد، منتظر تسویه بدهی مالیاتی هستیم.

محمد صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختصاص سهام سازمان لیگ به اعضای هیئت موسس این سازمان و ادامه مشارکت وراث هر یک از این اعضاء در صورت فوت یا محجور شدن آن‌ها بیان کرد: ۲ اشتباه بد در این زمینه و زمان ثبت سازمان لیگ در سازمان ثبت شرکت‌ها انجام شده است. ابتدا اینکه از همان اول هم نباید سهام به این شکل تقسیم می‌شد و دوستان (مهدی تاج، علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، عزیزالله محمدی و علی کاظمی)  باید با پیگیری بیشتر نحوه تقسیم سهام را به شکل دیگری انجام می‌دادند. دومین اشتباه هم این بود که  در اساسنامه سازمان لیگ ثبت شده در صورت فوت یا محجوریت هر یک از اعضای هیئت موسس، سهام به ورثه تعلق می‌گیرد.  

او افزود: نکته این جا است اکنون ما به عنوان اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ سهمی نداریم، چرا که به دلیل  تسویه نشدن مالیات سازمان لیگ دوستان نتوانسته اند کار انتقال سهام را انجام بدهند. هرچند این افراد ادعا نداشتن نسبت به سهام سازمان لیگ را به صورت مکتوب اعلام کرده اند، اما ابتدا باید مالیات تسویه شود و سپس اساسنامه را تغییر بدهیم.


بیشتر بخوانید: کفاشیان: هیچگونه ادعایی به سهام سازمان لیگ نداریم/ شایعه درخواست وزارت ورزش برای بازگشتم به فدراسیون را از رسانه‌ها شنیده ام


درودگر درباره میزان بدهی مالیاتی این سازمان گفت: من اطلاع دقیقی ندارم، اما مبلغ زیادی از این بدهی تسویه شده است. اگر تا زمان تسویه کامل بدهی مالیاتی سازمان لیگ، اتفاقی برای این دوستان بیفتد که دعا می‌کنیم اینگونه نباشد، باز هم مشکلی نیست چراکه نامه آن‌ها درباره ادعای نداشتن نسبت به سهام سازمان لیگ، در دفترخانه ثبت شده است.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا قرار است مطالبات دراگان اسکوچیچ با محاسبه قیمت روز یورو در بانک مرکزی پرداخت شود، بیان کرد: قرارداد اسکوچیچ ریالی است، اما پول او با محاسبه قیمت روز ارز در بانک مرکزی پرداخت می‌شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار