توزیع ۱۵۰ بسته طرح ضیافت همدلی در شیراز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز از اجرای طرح ضیافت همدلی و توزیع بسته های معیشتی در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید میثم حسینی در حاشیه مراسم آماده سازی بسته های معیشتی طرح ضیافت همدلی، گفت: این طرح فرهنگی اجتماعی به منظور حمایت از خانواده هایی که با شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند و یا در تامین هزینه‌های معیشتی با مشکل مواجه شده اند در شهر شیراز برگزار می شود.

او افزود: با مشارکت خیرین و بقعه متبرکه شاه داعی الی الله علیه السلام و قدمگاه حضرت ابوالفضل سلام الله علیه تعداد یکصد و پنجاه بسته معیشتی به عنوان سبد ارزاق تهیه شده است که در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز ارزش هر بسته را چهار میلیون ریال دانست و ابراز کرد: هر بسته طرح ضیافت همدلی شامل گوشت، مرغ، برنج، حبوبات، خرما، روغن، رب گوجه، ماکارونی و بسته بهداشتی است.

حجت الاسلام حسینی همچنین از اجرای طرح افطاری ساده خبر داد و افزود: به همت بقعه متبرکه شاه داعی الی الله علیه السلام شیراز و از ابتدای ماه مبارک رمضان بسته های افطاری ساده پس از تهیه و آماده سازی به محلات حاشیه شهر ارسال و در میان روزه‌داران توزیع می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز با اعلام اینکه به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام، چهارصد بسته افطاری ساده تهیه شده است، گفت: حمایت از خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده در شرایط شیوع ویروس کرونا از از بزرگترین امور خیریه محسوب می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک و مشارکت بیشتر خیرین تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار