اولین تصاویر میلاد امام حسن (ع) در حرم امیرالمومنین (ع)

تصاویر حضور مردم در صبح میلاد امام حسن مجتبی (ع) در حرم حضرت امیرالمومنین (ع) را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا، درب بسیاری از اماکن مذهبی از جمله حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، حضرت معصومه (س) در ایران و حرم مطهر حضرت امیرالمومنین (ع) در نجف اشرف به روی مردم بسته شد یا تعداد زائران به حد اندک رسید.

حرم امیرالمومنین (ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) گلباران شد و صبح امروز میزبان زائران و عاشقان اهل بیت (ع) بود و در همان ساعات اولیه صبح، تصاویری از حال و هوای حرم مطهر حضرت علی بن ابیطالب (ع) در روز میلاد ذُریه اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) منتشر شد. 

در ادامه می‌توانید ویدیوئی از حال و هوای حرم امیرالمومنین (ع) را در این روز فرخنده مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
سرشار شمیم اهل بیت آمده است

شادی به حریم اهل بیت آمده است

جوشان شده است چشمه فیض خدای

میلاد کریم اهل بیت آمده است

سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) بر تمامی آزاده اندیشان عادل و عدالت خواه سر تا سر جهان و تمامی شیعیان و امت واحده رسول الله ص امت حزب الله سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص مبارک بادو این روز یوم الله حسنی ع عید سعید سرا سر کرم و مهربانی و خردورزی و صبر و شکیبایی حلم آموزی را به شما خوبان و نیکان عالم تبریک و تهنیت عرض میکنیم انشاءالله خداوند جل جلاله به برکت این روز بزرگ و نورانی و پر از لطف و سخاوتمندی کریم اهل البیت حضرت امام معصوم حسن مجتبی ع آقای جوانان اهل بهشت رضوان الهی حواعج تمامی مومنین مسلمین حزب الله را به خیر و صلاحشون برآورده و آخر و عاقبتمان را ختم به خیر و سعادت گرداند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار