بیش از ۹۸ درصد مردم همدان غربالگری کرونا شدند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: تاکنون ۹۸.۵ درصد مردم شهرستان همدان از نظر ابتلا به کرونا مورد غربالگری قرار گرفتند.

بیش از ۹۸ درصد مردم همدان غربالگری کرونا شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد خیراندیش، رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان بیان داشت: مرحله اول غربالگری کرونا با پوشش بسیار بالایی انجام شد و مرحله دوم آن نیز با پوشش بیش از ۹۸ درصد در حال انجام است.

او با بیان اینکه این نوع غربالگری برای جامعه شهری و روستایی انجام شده است، ابراز کرد: همکاران ما از طریق سامانه ۴۰۳۰ سلامت همشهریان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با تاکید بر اینکه استان همدان در زمینه بیماریابی موفق عمل کرده است، اضافه کرد: در این طرح درواقع ما به سراغ بیماران می‌رویم و با توجه به علائمی که دارند آن‌ها را راهنمایی و در صورت نیاز به مراکز درمانی ارجاع می‌دهیم.

خیراندیش با بیان اینکه از مردم میخواهیم به تماس‌های سامانه ۴۰۳۰ پاسخ دهند، گفت: افرادی که در سامانه خوداظهاری سلامت ثبت نام می‌کنند و دارای علامت هستند در اولویت تماس و پیگیری همکاران ما قرار دارند.

انتهای پیام/ د 

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.