درخواست وزیر آموزش و پرورش از مردم برای مشارکت در مدرسه سازی

وزیر آموزش و پرورش گفت: از عموم ملت ایران درخواست می‌کنم در کار خیر مدرسه سازی مشارکت کنند.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: در سال گذشته چنین روزی به نام روز تکریم خیرین در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه سازی ساختن یک ساختمان نیست، اظهار کرد: مدرسه کانون تحولات یک جامعه است؛ بنابراین کسانی که در ساخت مدرسه مشارکت می‌کنند، در حقیقت در ساختن آینده جامعه مشارکت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه تقویت یک فرهنگ مهم‌تر از ساخت مدرسه است، افزود: فرهنگ مشارکت، فرهنگ کار خیر و فرهنگ تلاش برای ساختن مدرسه اهمیت بیشتری دارد. بنابراین ما در سال جاری طرحی را به عنوان "آجر به آجر" طراحی کردیم و هدفمان از این طرح فراهم کردن زمینه برای توسعه فرهنگ خیرین است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدفمان این است که هر فرد علاقه‌مند به مشارکت در امر خیر مدرسه سازی بتواند با سرمایه بسیار اندک حتی به اندازه یک آجر در ساختن مدرسه مشارکت کند. از عموم ملت ایران صمیمانه درخواست می‌کنم که در این کار خیر مشارکت کنند.


بیشتر بخوانید: تهيه ۲۵ بسته تحولی تحقق‌پذير موردپذيرش جامعه


وزیر آموزش و پرورش افزود: سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس ایران آمادگی دارد که به شیوه‌های مختلف همکاری همه ملت ایران را پاسخ دهد و امیدوارم که روزی همه ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی در ساخت مدرسه مشارکت و سهم داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانم اورنگ
۰۰:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
چطور می تونیم در طرح آجر به آجر شرکت کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
ساخت و ساز مراكز عمومي وظيفه دولته مردم فقط وظيفه تآمين زمين مرغوب و درجه يك رو دارن
آخرین اخبار