یکی از کارکنان معاون ترامپ به کرونا مبتلا شد

سخنگوی کاخ سفید گزارش داد که یکی از کارکنان تیم معاون رئیس جمهور آمریکا به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «کایلی مک‌انانی»، سخنگوی کاخ سفید، گزارش داد که یکی از کارکنان تیم «مایک پنس»، معاون «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

قرار بود صبح روز پنج‌شنبه مایک پنس به همراه تعدادای از همراهان خود به «آیووا» سفر کند، اما به دلیل انتشار این خبر، سفر آن‌ها تا ساعاتی به تعویق افتاده است. سخنگوی مایک پنس تاکنون به انتشار این خبر واکنش نشان نداده است.

پیش از این رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یکی از اعضای ارتش آمریکا که به عنوان پیش‌خدمت مخصوص به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور خدمت می‌کرد به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید:

پیشخدمت مخصوص ترامپ به کرونا مبتلا شد

ابتلای این عضو نزدیک به ترامپ، خطر آلوده شدن او و سایر مقامات ارشد دولت آمریکا به بیماری کووید-۱۹ را به دنبال دارد.

هوگان گیدلی، معاون سخنگوی مطبوعات کاخ سفید گفت: اخیراً توسط واحد پزشکی کاخ سفید به ما اطلاع داده شد که آزمایش کرونای یک عضو ارتش آمریکا که در محوطه کاخ سفید کار می‌کند و پیشخدمت مخصوص رئیس‌جمهور نیز است، مثبت بوده است.

این مقام تاکید کرد آزمایش دونالد ترامپ و معاونش مایک پنس که با این پیشخدمت در تماس بوده اند، در حال حاضر، منفی بوده است.

شبکه سی ان ان برای نخستین بار گزارش داد که یکی از اعضای نیروی دریایی ارتش آمریکا که به عنوان پیش‌خدمت مخصوص ترامپ در کاخ سفید کار می‌کند به کووید -۱۹ مبتلا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار