طرح آمارگیری نیروی کار خراسان رضوی تلفنی شد

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، طرح آمارگیری نیروی کار از خانوارهای نمونه در فصل بهار امسال از طریق تماس تلفنی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید نعیمی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه گفت: به منظور ارزیابی و تحلیل سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، طرح آمارگیری نیروی کار، طراحی و مطابق با آخرین توصیه‌های سازمان بین‌المللی کار" ILO"و بر اساس نیاز برنامه ریزان اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح را محاسبه شاخص‌های فصلی و سالانه نیروی کار از جمله نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ بیکاری و تغییرات آن‌ها است، افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا برای جمع آوری اطلاعات بازار کار از سوی مسئولان و کمیته فنی طرح آمارگیری نیروی کار شیوه‌ها و راهکار‌های جایگزین در نظر گرفته شده است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ادامه داد: به همین منظور با توجه به اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در فصل بهار از فردا به مدت ۲ هفته با خانوار‌های مشمول در فهرست نمونه‌گیری تصادفی طرح تماس تلفنی گرفته شده و آمار و اطلاعات طرح از این طریق جمع‌آوری خواهد شد.

نعیمی بیان کرد: در صورت عدم دسترسی تلفنی به خانوار‌های مورد نظر، تکمیل پرسشنامه از طریق مصاحبه حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.